Jessica Mercedes nominowana do Kobiety Glamour. Zobaczcie wywiad [WIDEO]
2016-09-12 09:47:47Blogerka jest szczęśliwa z udziału w plebiscycie Kobieta Roku Glamour. Twierdzi, że cieszyłoby ją zwycięstwo, ale już sama nominacja w kategorii ikona mody jest dla niej wyróżnieniem. W najbliższym czasie planuje kolejne sesje zdjęciowe i współpracę z markami modowymi, zamierza także skupić się na rozwijaniu swojego kanału na YouTube.
Jessica Mercedes ma nadzieję na zwycięstwo w plebiscycie Kobieta Roku Glamour – nominację otrzymała w kategorii Fashion Icon, a jej rywalkami są Areta Szpura, Marina Łuczenko-Szczęsna, Ada Fijał i Joanna Horodyńska. Gwiazda twierdzi, że cieszyłaby się ze zdobycia statuetki, jednak już sama nominacja jest dla niej ogromnym wyróżnieniem.
– Dla mnie to jest bardzo miłe, że jako młoda dziewczyna z Poznania jestem nominowana w tej kategorii i już samo to wyróżnienie, ten fakt, że jestem nominowana jest dla mnie bardzo ważny – mówi Jessica Mercedes.
Wyniki plebiscytu zostaną ogłoszone podczas gali organizowanej przez magazyn „Glamour”, a także przedstawione w październikowym numerze pisma.
Jessica Mercedes podkreśla, że w pełni wykorzystała letnie miesiące – odpoczywała z przyjaciółmi w Grecji i Chorwacji. Zaraz po powrocie z wyjazdów zabrała się jednak do intensywnej pracy, już na początku września uczestniczyła w targach Bread & Butter w Berlinie. W kolejnych miesiącach nie zamierza zwalniać tempa pracy.
– Teraz będę miała dużo planów mocno modowych, różne sesje zdjęciowe, nagrania wideo i współpracę z różnymi markami modowymi, kosmetycznymi i nie tylko – mówi Jessica Mercedes agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Blogerka nie wyklucza, że będzie kontynuować współpracę z marką Dior. Wiosną wzięła udział w kampanii „Backstage Pros”, linii kosmetyków umożliwiających błyskawiczne wykonanie makijażu i dokonywanie szybkich poprawek w każdej sytuacji. W skład linii wchodzą m.in. podkłady, korektory, bazy, cienie do powiek i błyszczyki.
– Miałam z nimi sesję zdjęciową, która ukazała się w magazynie „Elle”. Z wieloma markami mam tak, że jak rozpocznę już jedną współpracę, to raz na jakiś czas się odzywają z kolejnymi propozycjami i sobie tak regularnie powoli działamy – mówi Jessica Mercedes.
Blogerka chce się skupić także na rozwijaniu swojego kanału na platformie YouTube. Założyła go niespełna rok temu i publikuje na nim głównie treści związane z modą, często są to praktyczne porady. Ostatnie filmy, które zamieściła, dotyczyły m.in. pakowania się na wakacyjny wyjazd czy ubierania się latem tak, by wyglądać modnie i czuć się komfortowo w czasie upałów.
– Nagrywam np. lookbooki, czyli takie wideo modowe, gdzie przedstawiam różne stylizacje np. na tematy jakichś kategorii. Teraz bym chciała nagrać np. trendy jesienne. Robię również relacje z pokazów mody oraz spontaniczne, lifestyle’owe nagrania z moich podróży i to również publikuję – mówi Jessica Mercedes.
Źródło: Agencja Prasowa Newseria.pl
fot. screen video