Wybierz miasto
Kobieta Logowanie / Rejestracja
Znajdujesz się w ogólnopolskim wydaniu.

Zobacz poruszającą kampanię #WomenNotObjects!

2017-02-07

Kobiety jednoczą się przeciwko uprzedmiotowieniu ich płci - nie po raz pierwszy i na pewno nie po raz ostatni. W tej poruszającej kampanii bezlitosnie wytykają absurdalne sytuacje, w jakich producenci reklam wykorzystują ich płeć.

I tak widzimy kobiety, które mowią "kocham sypiać z facetami, którzy nie wiedzą, jak się nazywam", "uwielbiam sprzedawać swoją godność za drinka" czy "kluczem do mojego serca jest mężczyzna pachnący jak wagina" albo "sprzedałabym ciało za dobrego burgera!".  Niestety, wśród marek wykorzystujących seksizm znajdziemy m.in. popularnego projektantów Toma Forda i Marca Jacobsa, sieć Burger King i oczywiście trendy z portalu Instagram.

Akcja rozpoczęła się w listopadzie ubiegłego roku, jej wyniki poznaliśmy w styczniu i natychmiast zyskała niezwykłą popularność. Jeśli jeszcze jej nie widziałaś, zobacz koniecznie!

YT/JM
fot. screen YT

Dodaj do:
  • Wykop
  • Flaker
  • Elefanta
  • Gwar
  • Delicious
  • Facebook
  • StumbleUpon
  • Technorati
  • Google
  • Yahoo
Komentarzedodaj komentarz

Redakcja dlaStudenta.pl nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi Internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treści zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwie lub naruszające zasady współżycia społecznego.

Brak komentarzy.

znak zodiaku: baran - horoskop kulinaria

Licznik BMI

Kalkulator miłosny

 
FB dlaMaturzysty.pl reklama