Fitness - Kobieta

Brzuch jak marzenie

2008-11-03 10:25:50
 Koniec lata nie oznacza, że nie będziemy już eksponować naszych brzuchów. Zostają nam jeszcze przecież podróże na zagraniczne, czy też wyjścia na basen. Wystarczy troszkę, by nieco ulepszyć to i owo w naszej sylwetce.

Po pierwsze - woda. Dziennie powinniśmy jej spożywać ok. 1,5l a osoby, które prowadzą aktywny tryb życia dodatkowo powinny uzupełniać jej braki. Jeśli marzy nam się płaski brzuch, ważne jest aby nie spożywać posiłków, które powodują wzdęcia. Osobiście polecam jogurty z probiotykami (np. Activia), które znakomicie regulują przemianę materii i sprawiają że brzuch wygląda lepiej.

Po drugie - pielęgnacja. Bardzo ważne jest stosowanie kosmetyków, które mają w swoim składzie kompleksy wyszczuplające. Codziennie podczas kąpieli czy prysznica powinnyśmy znaleźć chwilę na masaż ujędrniający, który pobudzi komórki tłuszczowe oraz zwiększy przemianę materii. Polecam stosowanie peelingu, który pobudzi skórę do większego wchłanianie kremów czy żeli antycellulitowych.

Po trzecie – ruch! Nawet najlepsza dieta nie odniesie oczekiwanego rezultatu bez aktywności fizycznej. Seksowny kaloryfer nie pojawi się znikąd. Oto parę skutecznych ćwiczeń na mięśnie brzucha:

Nasza pozycja wyjściowa: kładziemy się na podłodze, ręce złączone na karku, nogi zgięte w kolanach, stopy na podłodze na szerokość bioder.

Ćwiczenie 1
Na raz - unosimy górę tułowia tak, aby oderwać łopatki od podłogi, głowa w przedłużeniu kręgosłupa (nie ciągniemy brodą do mostka). Utrzymujemy się w tej pozycji licząc do trzech a następnie wracamy do pozycji wyjściowej.

Ćwiczenie 2
Unosimy górę tułowia oraz nogi nad podłogę (podudzia równolegle do podłogi, między udami a podudziami kąt prosty).
Na raz - przyciągamy kolana do klatki piersiowej.
Na dwa - wracamy do pozycji wyjściowej.

Ćwiczenie 3
Pozycja wyjściowa.
Na raz - unosimy górę tułowia oraz nogi nad podłogę (podudzia równolegle do podłogi, między udami a podudziami kąt prosty); ręce wzdłuż tułowia, nad podłogą. Utrzymujemy się w tej pozycji licząc do 10, następnie wracamy do pozycji wyjściowej.

Ćwiczenie 4

Unosimy górę tułowia oraz nogi nad podłogę (podudzia równolegle do podłogi, między udami a podudziami kąt prosty). Wykonujemy naprzemienne wyprost prawej i lewej nogi z jednoczesnym skrętem góry tułowia (prawy łokieć do lewego kolana, lewy do prawego kolana).

Wykonujemy 3 serie po 20 powtórzeń każdego ćwiczenia.

Powodzenia w dążeniu do zgrabnej sylwetki!!!

Dagmara Trebenda
(dagmara.trebenda@dlastudenta.pl)

Fot. Łukasz Bera
Słowa kluczowe: ćwiczenia na mięśnie brzucha brzuszki odchudzanie

Dziewczyny i ich seksowne płaskie brzuchy (30)

Dziewczyny i ich seksowne płaskie brzuchy  - Zdjęcie nr 1
Dziewczyny i ich seksowne płaskie brzuchy  - Zdjęcie nr 2
Dziewczyny i ich seksowne płaskie brzuchy  - Zdjęcie nr 3
Dziewczyny i ich seksowne płaskie brzuchy  - Zdjęcie nr 4
Dziewczyny i ich seksowne płaskie brzuchy  - Zdjęcie nr 5
Komentarze
Redakcja dlaStudenta.pl nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi Internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treści zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwie lub naruszające zasady współżycia społecznego.
  • zapisz sie klubu fitness [0]
    iguska
    2009-10-16 10:47:07
    W domu nigdy nie umialam znalezc motwacji do cwiczen i zapisalam sie klubu fitness we wrocku. Super obsluga i przystepne ceny, dodatkowo dbaja nie tylko o moje cwiczenia ale i diete. Moge go szczerze polecic - klub fitness dla kobiet na pl. solidarności.
  • foto [0]
    katarzyna
    2009-05-04 22:45:53
    no nie powiem...fotka elegancka hehe na dywanie pod oknem :P moze pozycze karimate na potrzeby fotografa...
  • pff [0]
    maupa
    2009-02-06 20:15:22
    brzuch ćwiczy się w kuchni ;)
  • Re: polecam 6 weidera [0]
    Odpowiedź na: polecam 6 weidera
    rafa benitez
    2008-11-13 10:21:28
    activia? jeszcze czego. ten produkt powinni zrzucać na tyły wroga, bo przeznaczony był dla osób chorych z brakiem pewnego hormonu nazwy nie pamietam a spożywana u osób które ten hormon produkują czyli o 99 % populacji świata wywołuje działania niepożądane. Zatwardzenie do końca życvia. smacznego!
  • polecam 6 weidera [1]
    IK
    2008-11-07 10:53:09
    szkoda,ze autorka artykulu tego nie uzglednila
Zobacz także
trening
Ćwiczenia w domu czy na siłowni? Sprawdź, jak trenować

Zajęcia pod okiem profesjonalistów czy treningi w domu? Dokonaj wyboru!

gym
Dlaczego warto podnosić ciężary? Poznaj 5 powodów!

Zobacz, dlaczego trening siłowy jest najlepszy w drodze do idealnego ciała!

Personal trainer
Dlaczego warto skorzystać z pomocy trenera personalnego?

Wiele z nas zapisując się na siłownię nie do końca wie, na czym rzecz polega. Dobrym wyborem okazuje się być trener osobisty! Dzięki niemu będziemy z przyjemnością chodzić na kolejne treningi bez poczucia niewiedzy i dezorganizacji.

Polecamy
Indoor cycling – boskie ciało w ekspresowym tempie
Indoor cycling – boskie ciało w ekspresowym tempie

Jeśli podczas tradycyjnego fitnessu plączą Ci się nogi, a od joggingu bolą stawy, mamy idealną propozycję: trening indoor cycling.

Zalety ćwiczeń na świeżym powietrzu
Zalety ćwiczeń na świeżym powietrzu

Co sprawia, że ludzie decydują się na taką aktywność fizyczną? Koniecznie zobacz!

Ostatnio czytane
Indoor cycling – boskie ciało w ekspresowym tempie
Indoor cycling – boskie ciało w ekspresowym tempie

Jeśli podczas tradycyjnego fitnessu plączą Ci się nogi, a od joggingu bolą stawy, mamy idealną propozycję: trening indoor cycling.

Zalety ćwiczeń na świeżym powietrzu
Zalety ćwiczeń na świeżym powietrzu

Co sprawia, że ludzie decydują się na taką aktywność fizyczną? Koniecznie zobacz!

Popularne
Aqua aerobik
Aqua aerobik

Aqua aerobik jest połączeniem aerobiku z pływaniem. Są to ćwiczenia przy muzyce, wywodzące się od ćwiczeń rehabilitacyjnych w wodzie.

Aerobowy striptiz
Aerobowy striptiz

Na czym polega nowa forma ćwiczeń? Jest to połączenie ćwiczeń wzmacniających i kształtujących mięsnie z elementami tańca go-go

Konkurs Ziaja
Polecamy