Kobiety o storytellingu w biznesie
2013-09-16 10:21:52Co kryje się pod pojęciem stroytellingu? Jak wielkie marki wykorzystują umiejętność opowiadania w komunikacji ze swoimi odbiorcami?
Od ponad pięciu lat Klub Kobiet Przedsiębiorczych wspiera i stymuluje rozwój przedsiębiorczyń z Poznania i całej Wielkopolski. To jedna z większych inicjatyw prospołecznych w regionie mająca na celu promowanie przedsiębiorczości i budowanie sieci kontaktów wśród lokalnych przedsiębiorstw, a szczególnie mikro i małych firm prowadzonych przez kobiety.
- Nasze spotkania oraz wykłady mają na celu zapoznanie uczestniczek z najnowszymi trendami w biznesie i zarządzaniu. Wybieramy tematy, które są istotne z praktycznego punktu widzenia, inspirujemy do rozwoju i odważnego realizowania własnych, indywidualnych pomysłów - mówi Ewa Dominiak, właścicielka studia kreatywnego Black Hog, i dodaje: Istotnym elementem każdego spotkania jest część networkingowa - po zakończonym wykładzie Panie mają czas, by porozmawiać, poznać się, wymienić się doświadczeniami czy nawiązać współpracę. To element równie ważny, jak wykłady specjalistów.
Pomysłodawczyniami oraz organizatorkami poznańskiego Klubu Kobiet Przedsiębiorczych są Ewa Dominiak oraz Joanna Stankiewicz - właścicielka Babilądu - Ośrodka Rozwoju Osobistego Kobiet. Skąd pomysł na tego typu spotkania? - Każda z nas prowadzi już od kilku lat własną firmę, stąd wiemy na jakie problemy może natknąć się bizneswomen. Jesteśmy świadome, że zwłaszcza w przypadku małych firm przedsiębiorcza właścicielka, musi zdobywać kompetencje i poszerzać wiedzę na wielu płaszczyznach i temu właśnie mają służyć nasze spotkania - mówi Joanna Stankiewicz, prowadząca od wielu lat Babiląd oraz organizująca największe swap part w Polsce, czyli Babi Targ.
Podczas wrześniowego spotkania Klubu Kobiet Przedsiębiorczych uczestniczki będą miały okazję poznać tajniki storytellingu, czyli tajemnicę sukcesu najciekawszych marek, produktów i liderów. Prezentacja Moniki Górskiej SERCE, ROZUM I SEKRETNY SOS CZYLI STORYTELLING OD KUCHNI przybliży uczestniczkom techniki, które wykorzystywali Steve Jobs, Soihiro Honda i Abraham Lincoln, aby wyróżnić swoją markę spośród wielu innych, a także zwróci uwagę na to, jak umiejętność opowiadania można przenieść na grunt profesjonalny i budować dzięki nim rzeszę zadowolonych i lojalnych klientów.
Serce, rozum i sekretny sos, czyli storytelling od kuchni
18 września 2013, godz. 18.00, AIP Business Link Poznań w Malta Office Park, przy ul.Abp Baraniaka 88E/ F
Zapisy na stronie: http://klubkp.pl/wez_udzial
ip