Pierwszy lodowy czteropak na polskim rynku
2008-03-25 16:30:33Każde z opakowań czteropaku można łatwo oddzielić (z charakterystycznym kliknięciem) i zjeść od razu po wyjęciu z zamrażarki, bez konieczności przekładania zawartości do innych naczyń. Lody dostępne są w dwóch wariantach łączących ulubione smaki Polaków: dwa kubeczki śmietankowe i dwa truskawkowe lub analogicznie - dwa śmietankowe i dwa czekoladowe. Zawierają one aż 69% mleka i dodatkową śmietankę nadającą kremowość.
Czteropak jest wygodną alternatywą dla innych przekąsek, a jeden kubek codziennie, zamiast bardziej kalorycznego deseru, pozwala zachować dobre proporcje między tym co zdrowe, a tym co przyjemne.
Wielkość porcji jest ustalona tak, by stworzyć niezobowiązującą przekąskę o pojemności 100 ml, która łatwo poprawi nastrój. Dodatkową zaletą jest możliwość podania lodów bezpośrednio z zamrażarki. Szybko i sprawnie wydzielimy odpowiednią porcję dla siebie, znajomych lub dzieci.
Lody w czteropaku są również idealnym rozwiązaniem dla osób, które potrzebują jasnych wytycznych ile lodów mogą zjeść bez żadnych konsekwencji i takich, które mają problem z zachowaniem umiaru. Obiektywne wymiary porcji oraz świadomość otwierania nowego opakowania to większe bariery niż dołożenie sobie kolejnej porcji z pudełka. Wszystkie opakowania lodów Algida posiadają również dane GDA, czyli informacje o Wskazanym Dziennym Spożyciu, które pomagają w ustalaniu zbilansowanej diety, w tym wypadku bez konieczności rezygnowania z przyjemności płynącej z jedzenia lodów.
Czteropak ma być docelowo umieszczany w specjalnych oddzielnych lodówkach bliżej półek z jogurtami. Sugerowana cena detaliczna czteropaku wynosi 4,49 PLN. Sprzedaży będzie towarzyszyła kampania reklamowa w telewizji i prasie.
Jeden śmietankowy kubeczek z czteropaku o pojemności 100 ml to 85 kcal, 1,5 g białka, 11 g węglowodanów i 4 g tłuszczu.
Informacja prasowa