Fitness - Kobieta

Poradnik odchudzania z błonnikiem

2014-07-10 14:38:28 | artykuł sponsorowany

Schudnij! Mówi do Ciebie Twoje ciało, kiedy przeglądasz się w lustrze. Ale jak? Odpowiada Twój umysł. W rzeczywistości jest tak, że ciało osiągnie to, na co pozwoli mu umysł. Podejmij wyzwanie i uzyskaj upragnioną figurę. W wewnętrznej walce ze słabościami pomoże Ci BłonniSlim.

Nie ma skutecznego i jednocześnie bezpiecznego sposobu odchudzania – z pewnością uważa tak wielu z Was. Nic bardziej mylnego. Odpowiednia dieta, aktywność fizyczna i pozytywne nastawienie to trzy warunki, które pozwolą przejść zdrową metamorfozę Twojej sylwetki. Najtrudniej jest zacząć, ale gdy już to zrobisz, dużo trudniej będzie przestać.

Zacznij od diety!

Osoby, które myślą o odchudzaniu, w pierwszej kolejności powinny zadbać o swoje zdrowie. Jego podstawą jest właściwy sposób odżywiania. Jeśli nie decydujemy się na wsparcie dietetyka, warto pamiętać o kilku podstawowych zasadach. Po pierwsze, zwracaj uwagę na jakość produktów spożywczych, które tworzą Twoje codzienne menu. Po drugie, jedz regularnie i pij dużo wody. Po trzecie, spożywaj produkty bogate w błonnik i chrom. Błonnik na odchudzanie? Tak – dzięki swoim właściwościom nietrawiennym zaspokaja uczucie głodu i szybko zwiększa uczucie sytości. Czemu chrom? Bo regulując przemianę cukrów w organizmie i zmniejsza uczucie łaknienia. A gdy pomiędzy posiłkami pojawią się nagłe napady głodu, warto mieć przy sobie bogaty w błonnik i chrom suplement diety BłonniSlim. Można go zjeść jako przekąskę w formie kisielu lub spożyć w formie tabletek.

Uwaga KONKURS! Podjadaj w wakacje zdrowo z BłonniSlim!
Czy wiesz jak działa jeden z najpopularniejszych błonników na rynku? Jeśli nie to sprawdź na www.blonnislim.com.pl i odpowiedz na pytanie konkursowe. Każdy wygrywa mobilnego trenera personalnego, a dla najlepszych mamy zdrowe nagrody takie jak blendery do przygotowywania pożywnych posiłków i kosze na owoce. Szczegóły konkursu znajdują się tutaj.

Ćwicz i zadbaj o sen!

Tylko odpowiednie odżywanie wspomagane aktywnością fizyczną może przynieść wymarzone efekty odchudzania. Trenuj krócej, a częściej – przynajmniej 2-3 razy w tygodniu. Dodatkowo pamiętaj, żeby ćwiczyć mięśnie całego ciała, z większym naciskiem na te, na których najbardziej Ci zależy.  A na koniec dnia nie zapominaj o śnie, który jest najlepszą formą odpoczynku i ułatwia prawidłową regenerację.
Nie poddawaj się!

Skuteczne odchudzanie nigdy nie będzie efektem „słomianego zapału”. Kiedy inni rezygnują, Ty pokaż, że konsekwentnie dążysz do wyznaczonego celu i przedstaw nową, szczuplejszą wersję siebie.

Wygraj z głodem! Nie podajdaj!



ip

Słowa kluczowe: odchudzanie dieta błonnik
Komentarze
Redakcja dlaStudenta.pl nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi Internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treści zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwie lub naruszające zasady współżycia społecznego.
Warto przeczytać
Brak zdjęcia
Czas na pas

Lato za pasem. Już niedługo ogarnie nas szałbiodrówek,seksownych spódnic odsłaniających brzuch, czy skąpych strojów kąpielowych. Zatem czas zająć się talią.

Tańczymy jazz
Tańczymy jazz

Szał rozpoczął się po gorączce „Tańca z gwiazdami”. Nagle każdy sprawny człowiek stwierdził, że taniec nie jest filozofią. Bo jeśli sławni mogą, czemu nie ja.

Zobacz także
gym
Dlaczego warto podnosić ciężary? Poznaj 5 powodów!

Zobacz, dlaczego trening siłowy jest najlepszy w drodze do idealnego ciała!

Personal trainer
Dlaczego warto skorzystać z pomocy trenera personalnego?

Wiele z nas zapisując się na siłownię nie do końca wie, na czym rzecz polega. Dobrym wyborem okazuje się być trener osobisty! Dzięki niemu będziemy z przyjemnością chodzić na kolejne treningi bez poczucia niewiedzy i dezorganizacji.

Pierwszy raz na siłowni – co warto mieć ze sobą?
Pierwszy raz na siłowni – co warto mieć ze sobą?

Poznaj kilka niezbędników, których posiadanie pomoże ci skupić się wyłącznie na głównym celu dla którego jesteś na siłowni, rzeźbieniu pięknej sylwetki.

Ostatnio czytane
Brak zdjęcia
Czas na pas

Lato za pasem. Już niedługo ogarnie nas szałbiodrówek,seksownych spódnic odsłaniających brzuch, czy skąpych strojów kąpielowych. Zatem czas zająć się talią.

Tańczymy jazz
Tańczymy jazz

Szał rozpoczął się po gorączce „Tańca z gwiazdami”. Nagle każdy sprawny człowiek stwierdził, że taniec nie jest filozofią. Bo jeśli sławni mogą, czemu nie ja.

Popularne
Aqua aerobik
Aqua aerobik

Aqua aerobik jest połączeniem aerobiku z pływaniem. Są to ćwiczenia przy muzyce, wywodzące się od ćwiczeń rehabilitacyjnych w wodzie.

Aerobowy striptiz
Aerobowy striptiz

Na czym polega nowa forma ćwiczeń? Jest to połączenie ćwiczeń wzmacniających i kształtujących mięsnie z elementami tańca go-go

Konkurs Ziaja