Seasonal Color - zachwycaj jesienią z Converse
2015-09-18 07:48:54 | artykuł sponsorowanySpalony bursztyn, różowy szafir, cyjanowa głębia, pasta z chilli i niebiański błękit! Converse przedstawia składniki jesiennej kolekcji Chuck Taylor All Star Seasonal Color, niezawodnego eliksiru na nadciągającą niepogodę. Kto chce spróbować?
Każdego roku Converse rzuca wyzwanie szarym chodnikom i prezentuje swoje kultowe modele w najbardziej pożądanych kolorach nadciągającego sezonu. Kolekcja Chuck Taylor All Star Seasonal Color stała się już tradycyjnym elementem ubioru miejskich trendsetterów oraz wszystkich tych, którzy nie poddają się jesiennej aurze i zamiast zaszywać się pod kocem, wolą stylowo przemierzać tętniące życiem ulice.
Zaproponowana przez Converse paleta to nieprzypadkowe zestawienie intensywnych, żywych kolorów, które zdobią nieśmiertelną sylwetkę Chucków w sezonie jesień-zima 2015. Każdy z modeli Chuck Taylor All Star Seasonal Color opowiada inną historię. Pozwala swojemu właścicielowi zapomnieć o nudnych butach i ciemnych swetrach, zamiast tego wnosząc do jesiennej garderoby zastrzyk energii!
Spalony bursztyn oraz pasta z chilli to idealny wybór dla miłośników ciepłych kolorów ziemi, imprez plenerowych i tłocznych klubokawiarni. Niebiański błękit i cyjanowa głębia, pięknie kontrastujące z brązami i czerwieniami jesieni, to obietnica szalonej zabawy w stertach szeleszczących liści. Z kolei mocny akcent w postaci głębokiego różowego szafiru przykuje znudzony szarymi chodnikami wzrok niejednego przechodnia.
Najnowsza kolekcja Chuck Taylor All Star Seasonal Color dostępna jest w wersji niskiej oraz wysokiej. Który z kolorów wybierzesz?
Sugerowana cena detaliczna: 279 - 299 pln
Więcej na www.converse.pl
Converse
Marka założona w 1908 roku zdobyła status “America’s Original Sports Company”™ i jest znana jako producent legendarnych linii takich jak Chuck Taylor All Star, Jack Purcell i CONS. Dziś Converse oferuje bogaty asortyment obuwia dla kobiet, mężczyzn i dzieci a także odzież i akcesoria. Produkty Converse są dostępne w sprzedaży detalicznej w ponad 160 krajach na całym świecie i 79 punktach sprzedaży należących do marki.
artykuł sponsorowany