Fitness - Kobieta

Trening po studencku

2013-09-20 09:49:10

Marzysz o sylwetce Ewy Chodakowskiej, od dawna masz przygotowany „plan treningowy”, jednak nie potrafisz zacząć, brakuje Ci motywacji. Znajdujesz mnóstwo wymówek – „za gorąco”, „za zimno”, „za wcześnie”, „bo karnet na siłownie za drogi”… Nie potrzebujesz siłowni i profesjonalnego sprzętu. Wystarczy trochę przestrzeni i odrobina motywacji.

Jeśli planujesz treningi w domu, a nie masz pomysłu na ćwiczenia, z pomocą przyjdzie Internet. Znajdziesz tu mnóstwo porad, planów treningowych, a także niezliczoną ilość filmików, na których instruktorzy pokazują ćwiczenia, wystarczy ich naśladować. W sieci znajdziesz też mnóstwo obrazkowych motywacji oraz fora internetowe, na których możesz liczyć na wsparcie innych trenujących osób. Dobrym sposobem na zmotywowanie się do ćwiczeń jest przeglądanie zdjęć „przed” i „po”, które wrzucają do sieci osoby, chcące podzielić się efektami swoich ćwiczeń.

Zamiast wydawać swoje oszczędności na karnet na siłownię i spędzać czas na bieżni, załóż wygodne buty i wyjdź pobiegać do parku. Wystarczą regularne spacery z psem, aby spalić zbędne kalorie. Przypomnij sobie czasy dzieciństwa i zabierz przyjaciółkę na rolki, zimą możecie wybrać się na lodowisko. Jeśli marzysz o talii osy, koniecznie sięgnij po hula-hop. Możesz kręcić kołem oglądając telewizję lub słuchając muzyki. W ciągu miesiąca stracisz nawet kilka centymetrów w obwodzie talii!

Nie narzekaj, że nie masz warunków do ćwiczeń! Rozejrzyj się wokół siebie – jeśli mieszkasz na szóstym piętrze, zamiast czekać na windę, korzystaj ze schodów. Zamiast marudzić, że znów musisz odkurzyć mieszkanie, włącz muzykę i zabierz się za sprzątanie. Każda forma treningu jest dobra!

Adrianna Fliszewska

Słowa kluczowe: trening bez siłowni ćwiczenia motywacja
Komentarze
Redakcja dlaStudenta.pl nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi Internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treści zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwie lub naruszające zasady współżycia społecznego.
Warto przeczytać
Ach te kalorie, czyli jak schudnąć bez głodu
Ach te kalorie, czyli jak schudnąć bez głodu

Dlaczego pomimo ograniczania ilości spożywanych potraw kilogramów nie ubywa lub ich spadek jest krótkotrwały?

Hantle kuliste – zabawa z ciężarami
Hantle kuliste – zabawa z ciężarami

Jeśli zależy Ci na poprawie siły i smukłości mięśni, a jednocześnie męczy Cię monotonia treningu siłowego, sprawdź, co do zaoferowania mają hantle Kettlebell.

Zobacz także
gym
Dlaczego warto podnosić ciężary? Poznaj 5 powodów!

Zobacz, dlaczego trening siłowy jest najlepszy w drodze do idealnego ciała!

Personal trainer
Dlaczego warto skorzystać z pomocy trenera personalnego?

Wiele z nas zapisując się na siłownię nie do końca wie, na czym rzecz polega. Dobrym wyborem okazuje się być trener osobisty! Dzięki niemu będziemy z przyjemnością chodzić na kolejne treningi bez poczucia niewiedzy i dezorganizacji.

Pierwszy raz na siłowni – co warto mieć ze sobą?
Pierwszy raz na siłowni – co warto mieć ze sobą?

Poznaj kilka niezbędników, których posiadanie pomoże ci skupić się wyłącznie na głównym celu dla którego jesteś na siłowni, rzeźbieniu pięknej sylwetki.

Ostatnio czytane
Ach te kalorie, czyli jak schudnąć bez głodu
Ach te kalorie, czyli jak schudnąć bez głodu

Dlaczego pomimo ograniczania ilości spożywanych potraw kilogramów nie ubywa lub ich spadek jest krótkotrwały?

Hantle kuliste – zabawa z ciężarami
Hantle kuliste – zabawa z ciężarami

Jeśli zależy Ci na poprawie siły i smukłości mięśni, a jednocześnie męczy Cię monotonia treningu siłowego, sprawdź, co do zaoferowania mają hantle Kettlebell.

Popularne
Aqua aerobik
Aqua aerobik

Aqua aerobik jest połączeniem aerobiku z pływaniem. Są to ćwiczenia przy muzyce, wywodzące się od ćwiczeń rehabilitacyjnych w wodzie.

Aerobowy striptiz
Aerobowy striptiz

Na czym polega nowa forma ćwiczeń? Jest to połączenie ćwiczeń wzmacniających i kształtujących mięsnie z elementami tańca go-go