Zobacz poruszającą kampanię #WomenNotObjects!
2017-02-07 12:07:11Kobiety jednoczą się przeciwko uprzedmiotowieniu ich płci - nie po raz pierwszy i na pewno nie po raz ostatni. W tej poruszającej kampanii bezlitosnie wytykają absurdalne sytuacje, w jakich producenci reklam wykorzystują ich płeć.
I tak widzimy kobiety, które mowią "kocham sypiać z facetami, którzy nie wiedzą, jak się nazywam", "uwielbiam sprzedawać swoją godność za drinka" czy "kluczem do mojego serca jest mężczyzna pachnący jak wagina" albo "sprzedałabym ciało za dobrego burgera!". Niestety, wśród marek wykorzystujących seksizm znajdziemy m.in. popularnego projektantów Toma Forda i Marca Jacobsa, sieć Burger King i oczywiście trendy z portalu Instagram.
Akcja rozpoczęła się w listopadzie ubiegłego roku, jej wyniki poznaliśmy w styczniu i natychmiast zyskała niezwykłą popularność. Jeśli jeszcze jej nie widziałaś, zobacz koniecznie!
YT/JM
fot. screen YT