Chodźmy na plażę!
2007-05-06 20:24:55Plaża wzywa! Czas wyciągnąć z szafy kostium kąpielowy i upewnić się, że jesteś dobrze przygotowana na eskapadę na plażę lub nad jezioro. Sloggi proponują doskonałą odzież plażową dla każdego: kolorowa, seksowna i zróżnicowana – oto najlepszy opis kolekcji plażowej Sloggi.
Wszystkie fragmenty kolekcji mogą być ze sobą łączone w dowolny sposób. Mężczyźni nie zostali pominięci w kwestii stylu i koloru i mogą doskonale nawiązywać swym strojem do stylizacji partnerki. W zasadzie perfekcyjny wygląd partnera stał się podstawą odkąd mamy erę Beckham’ów czy też nową baśniową parę w postaci Orlando Bloom’a i Kate Boswort.
W serii Ibiza – przeznaczonej dla dziewcząt dominuje atrakcyjna – ognista czerwień, woda, pomarańcz i żółć. W innych seriach odnajdziemy czerń, idealny kolor dla tych, którzy preferują bardziej klasyczny wygląd. Męskim odpowiednikiem tej kolekcji jest Aruba, która dostępna jest w tych samych kolorach. Dzięki wspólnej stylizacji każda para z pewnością przykuje uwagę plażowiczów seksownymi częściami garderoby.
Wraz z baśniowymi słodkimi motywami kwiatowymi wymalowanymi na tle rozmytych kolorów w serii Moorea wprowadzimy odrobinę romantyzmu w plażowy nastrój. Kwiaty na kolorowym tle dominują również w modnych seriach Samoa, Tonga oraz Palau. I tutaj nie zapomniano o mężczyznach. Seria Bonaire również niesie motyw Flower Power.
Seria Tuvalu dla dziewcząt i Grenada dla chłopców to z kolei zabawne paski.
Kolekcja Cuba jest natomiast doskonałym ubiorem dla wysportowanych i rządnych przygód mężczyzn takich jak mistrz surfingu Kelly Slater.
Ale to, co wyróżnia kolekcje plażowe Sloggi jest koncept Mix to Match – wszystkie fragmenty z różnych serii kolekcji mogą być łączone ze sobą. Motto to wariacja!
Niespotykane wzory, wyszczuplające cięcia i fasony oraz jasne kolory – oto składniki mody plażowej Sloggi. Kolekcja Sloggi to propozycja dla tych, którzy poszukują czegoś nowego i pragną być trendy na plaży.
Moda plażowa jeszcze nigdy nie była tak bogata i zróżnicowana.
Triumph International jest jednym z wiodących producentów bielizny na świecie. Obok wiodących marek takich jak Triumph i Sloggi, w Europie firma również zawiera marki takie jak BeeDees, Valisere i HOM. Triumph zatrudnia około 42 000 pracowników i osiąga obroty wysokości 2,4 miliardów franków szwajcarskich rocznie (dane z 2006 roku).
Informacja prasowa