Gatta na wybiegu Fashion Week Poland
2012-04-25 12:11:04Produkty marki Gatta po raz kolejny uzupełniały sylwetki polskich projektantów, prezentujących swoje kolekcji podczas ostatniego FashionPhilosophy Fashion Week. Wśród najpopularniejszych modeli dominowały gładkie, kryjące rajstopy. Nie zabrakło też cienkich podkolanówek i skarpetek w klasycznej czerni i brązie. Największe zainteresowanie wzbudziły natomiast rajstopy ozdobione specjalnymi dodatkami nawiązującymi do kreacji, prezentowane w kolekcji Bizuu.
Podczas ostatniej, wiosennej edycji FashionPhilosophy Fashion Week, prezentującej jesienno-zimowe kolekcje, tak jak w sezonach poprzednich, nie zabrakło na wybiegu marki Gatta. Rajstopy, podkolanówki i skarpetki stanowiły uzupełnienie m.in. stylizacji MMC, Bizuu, Michała Szulca, Wioli Wołczyńskiej i Pitchouguiny.
„Cieszy nas duże zainteresowanie produktami marki Gatta wśród projektantów, którzy dyktują najnowsze trendy w polskiej modzie. To znaczy, że oferowane przez nas modele doskonale dopełniają zarówno codzienne stylizacje, jak i kreacje z najmodniejszych kolekcji” – powiedziała Małgorzata Barton, Szef Marketingu Gatta.
MMC w pokazie wykorzystało brązowe podkolanówki. Rafał Michalak, projektant marki powiedział: „Jak zawsze Gatta zaoferowała produkty utrzymane w trendowych kolorach. Do naszych sylwetek dobraliśmy ciemne, brązowe podkolanówki, które doskonale korespondowały ze skórami i jeansem, jak też cekinowymi spódnicami, prezentowanymi w kolekcji”.
Z kolei Michał Szulc do pokazu kolekcji The Woods także po raz kolejny wybrał rajstopy Gatta. „Tym razem czarne, kryjące, dające mocny, nasycony kolor, ale nie zwracające uwagi zbędnym detalem. Jakość produktów Gatta daje pewność, że zarówno w trakcie pokazu, jak i na relacjach zdjęciowych wszystko będzie w jak najlepszym porządku” – powiedział projektant.
Bizuu zaskoczyło wszystkich nietypowymi ozdobami klasycznych rajstop Gatta. „Do kolekcji wybrałyśmy kryjące rajstopy 100 den. Aby całość była spójna i jednolita, na rajstopach naszyłyśmy zaprojektowane przez nas ''nakolanniki'' z wełny boucle, która dominowała w naszych projektach. Współpraca z Gattą to prawdziwa przyjemność” – powiedziały projektantki Bizuu.
Wiola Wołczyńska, decydując się na klasyczne, czarne rajstopy, krótko skomentowała współpracę z Gattą: „Wybrałam produkty Gatta ze względu na to, że jest to polska marka. Polskie marki i polscy projektanci to jest siła i wielki potencjał”.
Z kolei Pitchouguina postawiła nie tylko na rajstopy, ale też na cienkie skarpetki i podkolanówki. „Wybrałam granatowe kryjące rajstopy, gdyż ładnie komponują się z rudymi, bordowymi i kwiecistymi tkaninami. Natomiast cienkie skarpetki i podkolanówki wybrane zostały dlatego, gdyż są niesamowicie urocze, z czarnym paskiem na zakończeniu. W moim odczuciu dodają niewinności i takiego subtelnego romantyzmu, którego zawsze szukam w swoich projektach” – powiedziała projektantka.
ip