Producenci tych słuchawek wesprą walkę z rakiem
2012-06-19 11:26:55Renomowany producent sprzętu dla graczy nawiązał współpracę z fundacją Breast Cancer Research Foundation i zaprezentował słuchawki SteelSeries Siberia v2 Headset Pink Edition (10% ich ceny zostanie przekazane na rzecz BCRF).
Firma SteelSeries zaprezentowała właśnie najnowszą wersję cenionych słuchawek dla graczy Siberia v2 - Pink Edition. Słuchawki dostępne są w matowym, różowym kolorze, zaś ich rynkowej premierze towarzyszy nawiązanie współpracy z zajmującą się walką z rakiem piersi organizacją The Breast Cancer Research Foundation®. Umowa pomiędzy SteelSeries a BCRF przewiduje, że 10% ceny każdej pary słuchawek sprzedanych za pośrednictwem sklepu SteelSeries Webshop zostanie przekazanych na rzecz fundacji.
"Jesteśmy bardzo dumni, że możemy współpracować z The Breast Cancer Research Foundation - a jednocześnie jesteśmy podekscytowani, że możemy wprowadzić na rynek świetny sprzęt dla graczy, za sprawą którego będziemy mogli wspierać tak ważną inicjatywę. Mamy nadzieję, że do października - ogłoszonego Miesiącem Świadomości Raka Piersi - uda nam się w ten sposób zebrać co najmniej 10 tys. USD" - skomentował Bruce Hawver, CEO SteelSeries.
Słuchawki SteelSeries Siberia v2 Headset Pink Edition wyróżniają się:
- unikalnym, komfortowym systemem oparcia na głowie
- 50-mm głośnikami, generującymi głośny i wyraźny dźwięk znakomitej jakości
- grubymi, skórzanymi nausznikami, doskonale izolującymi od zewnętrznych dźwięków
- podwójnie oplecionym nylonem kablem z pilotem
- wysuwanym wielokierunkowym mikrofonem, który świetnie sprawdzi się w grach i komunikatorach.
Słuchawki SteelSeries Siberia v2 Headset Pink Edition są już dostępne w sklepie internetowym SteelSeries Web Shop - w cenie 386 zł. Klienci dokonujący zakupu w powyższym sklepie mają możliwość wpłacenia dodatkowej kwoty na rzecz BCRF. Więcej informacji o słuchawkach oraz współpracy z Breast Cancer Research Foundation znaleźć można na stronie http://steelseries.com/pink.
Dodajmy, że współpracujące ze SteelSeries drużyny e-sportowe aktywnie wspierają tę inicjatywę - ekipa Evil Geniuses (złożona z doświadczonych, utytułowanych graczy z ogromnym doświadczeniem turniejowym) promuje akcję SteelSeries i BCRF kampanią wśród swoich fanów. Więcej informacji można znaleźć w profilach SteelSeries w serwisach społecznościowych - Facebook oraz Twitter.
ip