Fitness - Kobieta

Domowy zestaw ćwiczeń na jesień

2013-09-27 12:29:31

Jesień wcale nie musi oznaczać siedzenia w fotelu i grzania się pod kocem z paczką chipsów w ręce. To wbrew pozorom bardzo dobry okres na to, by być aktywnym fizycznie.

Ruch pozwoli nam nie tylko zadbać o swoją sylwetkę, ale także, przez poprawę ogólnej kondycji organizmu, w naturalny sposów zabezpieczy nas przed przeziębieniem. Dzięki aktywności trudniej będzie nam również ulec jesiennej chandrze. Ważne, by nie próbować od razu wyruszać w deszczu na jogging - bez wcześniejszego przygotowania może to skończyć się paskudnym przeziębieniem. Warto więc zapoznać się z możliwymi do codziennego wykonywania w domu, prostymi ćwiczeniami, które pomogą nam zadbać o sylwetkę, oraz poprawią ogólną kondycję i sprawność. 30 minut dziennie spędzonych w taki sposób pomoże zachować zdrowy wygląd i samopoczucie jesienią.

Zobacz nasz domowy zestaw ćwiczeń na jesień>>

Słowa kluczowe: ćwiczenia zestawy ćwiczenia w domu

Domowy zestaw ćwiczeń na jesień (7)

Ćwiczenia na mięśnie brzucha
Ćwiczenia na mięśnie ud i łydek
Ćwiczenia na biust i klatkę piersiową
 Ćwiczenia na mięśnie pleców i kręgosłup
Ćwiczenia na mięśnie rąk i ramion
Komentarze
Redakcja dlaStudenta.pl nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi Internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treści zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwie lub naruszające zasady współżycia społecznego.
Zobacz także
Fitnessowa rewolucja, czyli jak trenerzy na Youtubie pomogą ci uzykać wymarzoną sywetkę

Pragniesz schudnąć, ale nie chcesz iść na siłownie? Z ich pomocą zrzucisz zbędne kilogramy w domu!

maty do jogi
Mata do jogi - jak wybrać dobrze?

Czym różnią się maty do jogi, jaka powinna być jej grubość i jak dobrać ją do rodzaju jogi, którą uprawiamy?

Zobacz jakie są wady i zalety cheat day.
Cheat day na diecie. Czy warto go stosować?

Zobacz, jakie są wady i zalety cheat day!

Polecamy
Dlaczego taniec? Wywiad z Ivo Pomorskim
Dlaczego taniec? Wywiad z Ivo Pomorskim

W czasach, gdy przeciętny człowiek spędza w pozycji siedzącej większą część swojego dnia coraz częściej zaczynamy dostrzegać, jak ważny, zarówno dla zdrowia fizycznego, jak i psychicznego, jest ruch.

Techniki relaksacyjne dla ducha i ciała
Techniki relaksacyjne dla ducha i ciała

Odpręż się! Tylko jak? Oto krótki przegląd najpopularniejszych technik relaksacyjnych, które zapewniają lepsze samopoczucie i pomagają odnaleźć ścieżkę do wewnętrznej harmonii.

Polecamy
Ostatnio dodane
Fitnessowa rewolucja, czyli jak trenerzy na Youtubie pomogą ci uzykać wymarzoną sywetkę

Pragniesz schudnąć, ale nie chcesz iść na siłownie? Z ich pomocą zrzucisz zbędne kilogramy w domu!

maty do jogi
Mata do jogi - jak wybrać dobrze?

Czym różnią się maty do jogi, jaka powinna być jej grubość i jak dobrać ją do rodzaju jogi, którą uprawiamy?